Следвайки своята социално-отговорна политика, насочена към повишаване на финансовата образованост, от днес ПроКредит Банк стартира информационната кампания „Да бъдем ПроЗрачни". Инициативата има за основна цел да разясни на българските потребители как се формира реалната цена на различни банкови услуги и по този начин да помогне на хората да изискват правилната информация, когато теглят кредит, решат да вложат парите си в банка или открият разплащателна сметка.
Идеята на кампанията на финансовата институция е да допринесе за цялостно повишаване на нивото на банковата култура на потребителите, като по този начин би трябвало да ги предпази от грешни финансови решения, предизвикани от неправилно подадена, интерпретирана или съответно изискана информация.
Кампанията „Да бъдем ПроЗрачни" на ПроКредит Банк няма за цел да сравнява условията на различните финансови институции, а дa подпомогне клиентите сами да достигнат до най-правилното за техния конкретен случай решение.
В подкрепа на своята информационна кампания банката разпространява комплект разяснителни брошури, които всеки потребител може да намери в клоновете й. Те съветват физическите и юридически лица за това как да изберат своята банка, кои са важните въпроси, които трябва да се имат предвид при избора на банкови услуги, както и как банките могат да бъдат полезни за ефективното управление на парите им. По време на кампанията всички потребители, без значение дали са клиенти на банката или не, могат да задават свободно своите въпроси и да получават компетентни съвети от експертите на ПроКредит Банк.
Допълнителна информация за кампанията може да се намери още и на Интернет страницата на банката, както и на 24-часовия телефон за банкиране и информация 0700 1 70 70.
Източник: Bank.bg