Western Union Company (NYSE: WU), лидер в сферата на паричните преводи, обяви старта на първата за България локална рекламна кампания. С новата си рекламна кампания, и първа специално създадена за България, Western Union иска да покаже на клиентите си, че разбира нуждите им и продължава да бъде до тях, предоставяйки им бързи, надеждни и удобни парични преводи. “Едно от най-големите предимства на Western Union е това, че може да говори на различни езици, защото по този начин градим по-силна връзка с нашите клиенти” коментира Александру Бадулеску, регионален мениджър на Western Union за Румъния и България. “Щастливи сме, че вече говорим и на български”.
Рекламната кампания е насочена към едни от основните отличителни черти на компанията – много и лесно достъпни локации, съчетани с бързи и надеждни услуги. Western Union предлага един от най-ефективните начини за семейства и приятели да изпращат и получават бързо и надеждно пари и да поддържат връзка почти навсякъде по света. “Хората не изпращат само пари, те изпращат емоции и чуства” казва още Бадулеску.
Western Union оперира на българския пазар чрез своите агенти, които осигуряват мрежа от повече от 1, 100 локации: Обединена българска банка, Централна Кооперативна банка, Société Générale Express, Cash Express, D Commerce Bank, Postbank.
Вече повече от 150 години, потребителите се доверяват на Western Union, за да се свържат с приятели и любими хора по целия свят. Това богато наследство е осигурило стабилна основа за изграждането на една от най-големите мрежи за парични преводи в света.
За Western Union
Western Union Company (NYSE: WU) е световен лидер в сферата на паричните преводи. Заедно с филиалите си Vigo, Orlandi Valuta и Pago Facil, Western Union осигурява на клиентите си бързи, надеждни и удобни начини за изпращане и получаване на пари по целия свят, както и за плащане на сметки и закупуване на парични ордери. Western Union, Vigo и Orlandi Valuta оперират чрез комбинирана мрежа от над 410 000 агента в над 200 държави и територии. През 2009 г. компанията е извършила 196 милиона транзакции от потребител–към-потребител в цял свят, като е придвижила $71 милиарда между клиенти и е извършила 415 милиона транзакции потребител-бизнес. За повече информация, моля посетете www.westernunion.com.