Реклама
Българската агенция за инвестиции разработва проект за мащабна рекламна кампания за привличане на чуждестранни инвестиции, финансирана с европари по линия на ОП „Конкурентоспообност". Това съобщи изпълнителният директор на ведомството Борислав Стефанов, цитиран от Дарик. По думите му до две седмици ще бъдат публикувани първите обществени поръчки по проекта, а до няколко месеца ще се определят и секторите, които ще представят България като дестинация за инвестиции. „Да изградим цялостна стратегия, която да казва: тези индустрии в тези държави ги рекламирайте по този начин. Ако примерно тези пет индустрии искаме да промотираме в примерно Китай, Гърция, Австрия и Испания, да речем в Китай никой не знае къде е България, така че там трябва някаква реклама на доста по-високо ниво, подходящо за това са масови медии, еди-кои си списания и така. Примерно в държава като Гърция всеки знае къде е България, така че и да има голяма рекламна кампания по вестниците или телевизията, и да няма, няма да има кой знае какъв ефект, но пък там трябва точно да се наблегне на директен маркетинг. Основната част от проекта като пари, горе-долу разпределението на бюджета от тези 23 млн. беше приблизително два за анализи и всичко останало за маркетинг и медийна дейност", каза Стефанов. Източник: Insurance.bg