Пощенска банка стана "Банка на клиента" в годишния конкурс, организиран от Асоциация "Банка на годината", съобщиха от кредитната институция. Първото място в категорията е определено чрез онлайн гласуване на сайта на събитието и тези на медийните му партньори. Пощенска банка печели приза "Банка на клиента" за втори път, допълват от кредитната институция. "Наградата е признание за целия екип и най-вече за колегите, които ежедневно обслужват клиентите", заяви Асен Ягодин, главен изпълнителен директор на Пощенска банка. "За всяка една банка отношенията с клиентите са от първостепенно значение".
В организираните преди десетина дни годишни банкови награди от в."Пари" Пощенска банка беше определена като най-динамично развиваща се за 2009 г., а на осмото международно финансово изложение "Банки, инвестиции, пари" спечели и наградата "Финансов продукт на годината" за спестовния продукт "СпестИнвест".
Източник: Dnevnik.bg