Дружеството с най-дълга история на българския застрахователен пазар сменя своята визуална идентичност. От първия ден на месец април, ДЗИ ще представи своето ново лого, като стартира от сградата на своята централа. Ребрандирането на ДЗИ е нещо повече от визуална промяна – то носи в себе си нов облик, основан на три измерения – динамика, действие, доверие. Н.Чандъров, Председател на УС и Главен изпълнителен директор: „С преминаването към новото лого ще се визуализира по един още по-силен начин принадлежността на ДЗИ към КВС груп, както и връзката ни със СИБАНК. Това е поредното доказателство, че България, в лицето на ДЗИ и СИБАНК, е ключов пазар за Групата".
ДЗИ стана част от семейството на КВС груп през 2007 година и до момента беше единствената дъщерна компания, с отличаващо се лого. Ребрандирането в настоящия момент ще допринесе за асоциирането на бранда с качества като иновативност, модерност, отношение към хората, които ще се съчетаят с изградения в годините имидж на сигурна и надеждна институция,.
ДЗИ и СИБАНК, част от КВС груп, ще продължат да работят в синергия, която допълнително се подсилва от общата им визуална идентичност. Този подход е видим и в търговско-рекламните кампании на двете дружества. Паралелно с ребрандирането стартира и Великденска кампания на ДЗИ, насочена към индивидуални клиенти и фирми. В нея са заложени специални предложения по имуществени застраховки и застраховки „Живот". СИБАНК от своя страна дава старт на кампания по ипотечни кредити.
Трите измерения на новото лого са отправната точка на всички инициативи, които ДЗИ поема от началото на второто тримесечие на тази година. Интересен факт е, че новата реклама на ДЗИ е първата реклама, заснета в България на 3D формат!
10 години – това е времевият интервал, който специалистите сочат като оптимален за освежаване на визуалната идентичност на една компания.Оказва се, че и ДЗИ не прави изключение и приблизително всяко десетилетие нейното лого претърпява промяна.
Въвеждането на новото лого е в унисон с историята и ценностите на ДЗИ, с поетите ангажимент и грижа към служителите, клиентите, партньорите и към цялото общество. По тази причина, промяната е замислена и ще се случи по устойчив и отговорен начин. Ребрандирането на ДЗИ е проектирано по начин, който гарантира минимален разход на ресурси и материали.
Източник: Bank.bg